Intrebari frecvente


Depinde de natura problemei. Daca problema tine de depunerile de funingine si carbon, atunci va oferi rezultatul scontat. Recomandam verificarea si diagnoza problemei inainte de luarea deciziei.

Revive este extrem de eficient in inlaturarea depunerilor uleioase de carbon din turbinele cu geometrie variabila, insa NU poate repara componentele din punct de vedere mecanic.

Din cauza combustibilului ce este injectat direct in camera de combustie, motoarele pe benzina cu injectie directa au de suferit din cauza reziduurilor de carbon ce se depun in interiorul sistemului de admisie. Aceste depuneri blocheaza circulatia aerului, cauzand defectiuni ale motorului.

Daca stratul de depuneri este mare, un proces de curatare cu Revive Turbo Cleaner este indicat si chiar necesar. Folosit in mod regulat ca un tratament de intretinere preventiv, Revive Service Shot va diminua riscul depunerilor ulterioare.

Revive va incepe curatarea odata aplicat in sistemul de admisie. Va curata depunerile uleioase din sistemul de ventilatie. Revive isi face efectul pe suprafata in care actioneaza, inclusiv asupra valvelor EGR si a intercooler-ului.

Cu toate acestea, este important de retinut ca nu este un tratament special pentru EGR. Daca stratul de depuneri este gros, se recomanda demontarea manuala si clatirea componentelor de catre un specialist.

Spre deosebire de aditivii inflamabili, care se ard atunci cand turbinele se incing, Revive nu este consumabil. Rezista procesului de ardere, iar compozitia din formula acestuia ii permite sa-si faca efectul prin sistemul de evacuare si cel al turbinei, reusind sa asigure o curatare eficienta a turbinelor cu geometrie variabila.
Este indicat ca Revive sa fie administrat intr-un service auto, de catre un specialist care poate diagnostica cu acuratete defectele si care poate indica sau nu in cunostinta de cauza necesitatea aplicarii Revive. Desi procesul in sine este unul simplu si rapid, diagnoza problemei nu este atat de usoara cum pare la o prima vedere. Odata cu finalizarea procesului de curatare, este foarte probabil ca unele erori sa apara in bord. Este necesar un echipament adecvat pentru a sterge aceste erori.
Tratamentul preventiv Revive Service Shot este recomandat a fi folosit numai turbinelor si sistemelor motoarelor carora li s-a aplicat anterior un tratament de curatare cu Revive. De asemenea, este recomandata folosirea tratamentului preventiv Service Shot de fiecare data cand se realizeaza revizia tehnica a masinii.
Datorita compozitiei apoase a Revive, este inevitabil ca un procentaj din fluid sa nu se evapore, din cauza temperaturilor extreme, daca tratamentul este aplicat intr-un motor la temperaturi mari. Prin administrarea la rece, rata de eficienta a Revive este maximizata.
Da. Revive a fost conceput pentru a satisface cerintele autovehiculelor dotate cu catalizator sau filtru de particule. Aplicarea Revive in astfel de sisteme este recomandata si nu va provoca efecte negative.
Raspunsul scurt este “nu”. Calitatea produsului a fost testata si verificata de-a lungul anilor pentru a raspunde tuturor cerintelor si pentru a oferi randament maxim. Este un produs certificat, ce inregistreaza succes in 28 de tari si care impresioneaza la targurile mari de specialitate, precum Automechanika sau Mechanex.

Fluidul nu este imflamabil, nu se oxideaza, nu contine acid si nici nu este toxic. A fost conceput in anul 1987, fiind aplicat motoarelor de vapoare si avioane, neinregistrand niciun eveniment neplacut care sa fi cauzat pagube componentelor motorului.

Turbinele contin componente numeroase ce sunt amplasate in locuri greu accesibile. Drept urmare, un specialist are nevoie de un timp indelungat pentru a demonta si reasambla toate componentele. Curatarea cu Revive se realizeaza intr-un timp mult mai scurt, oferind acelasi rezultat la costuri reduse.
Din ce in ce mai multe autovehicule diesel sunt dotate cu turbine performante, denumite turbine cu geometrie variabila. Acestea sunt formate dintr-un ansamblu complex. In cadrul motoarelor ce au turbine cu geometrie variabila se intampla adesea sa se inregistreze variatii de putere, cauzate in special de calitatea combustibilului.

Componentele sunt mult mai predispuse depunerilor de carbon si funingine si implicit infundarii si blocarii acestora, iar curatarea lor se dovedeste a fi un proces extrem de amplu. Se recomanda verificarea constanta a starii lor si luarea masurilor de curatare atunci cand se identifica probleme. Revive este extrem de eficient in tratarea acestor probleme, fiind special conceput pentru curatarea turbinelor cu geometrie variabila.

Motoarele pe benzina sunt mult mai putin afectate de depuneri de carbon sau funingine. In contrast se afla motoarele diesel, care sunt mult mai predispuse acumularilor de reziduuri ce necesita indepartare.
Da. Prin folosirea constanta a Revive Service Shot in cadrul fiecarei revizii tehnice, acumularile de carbon si funingine pot fi prevenite si, bineinteles, se va diminua considerabil riscul depunerilor ulterioare.
Exista mai multe indicii cum ca ar exista defectiuni cauzate de depunerile de carbon sau funingine: emisii deficitare ale esapamentului, demaraj greoi, pierderi de putere, consum crescut de carburant, martor in bord, sau “limp mode”.
Nu. Spre deosebire de ceilalti aditivi care sunt adaugati in momentul alimentarii, Revive este administrat in sistemul de admisie, atunci cand motorul este pornit.
Folosim fisiere cookies pentru a va oferi servicii mai bune. Continuand sa utilizati site-ul nostru sunteti de acord cu termenii si conditiile si cu politica de confidentialitate.